Puss!



Skriver för att mamma vill ha något att läsa!

Idag prov hoppade jag lite på langet! Han var jätte duktig :)
Plutten, tycker jätte mycket om den dära hästen, jag längtar hela veckorna tills
jag får rida på han igen. Det är så roligt att komma ner till en glad häst som
tycker om att bli pyslad med och att bli riden. Han är min nya bästis!

Imorgon är det jobb igen och jag är inte taggad kan vi säga.

Är ganska fattig nu så det blir att leva lite snålt tills lönen kommer och så.
Men jag måste köpa en ny jacka när lönen kommer :)

Vill tatuera mig också. Vet bara inte vart det skall ske.. men vet ni något bra ställe
kan ni ju säga till!

Nä nu ska jag kolla på film och hoppa i nattsärken.


Natti natti!
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja va det gick i dag, ses i morgon lillhjärtat, sovgott

2009-03-15 @ 18:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0