Guess you were tested on you patience




Jaja jag vet att jag är så jävla dålig på att uppdatera.

Helgen var helt okej eller ja den var bra!
Var ute på fredag och sen även på lördagen. Tina söp
ner mig som fan, eller det var hennes boyfriends fel, så full man vart.
men hon blev fullare . HIHIHH

Idag red jag på Langet och han var busig som bara den. Fast
det var roligt att han visar att han lever!

Annars händer inget roligt nu, eller jo ska på bio på fredag. "män som hatar kvinnor"
Hej jag längtar.

Hej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att det gick bra att rida, men drick inte alkohol, på det viset,puss

2009-03-04 @ 21:54:54
Postat av: Natalie

Hahahaaha. På samma sätt som hästen lever och är vild måste du med leva lite :)

2009-03-05 @ 07:03:36
URL: http://nuttsie.blogspot.com
Postat av: MARKUS

Haha...skyll på mig gör det....det var ju du som drack fri-villigt..=)

2009-03-05 @ 16:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0