Trött

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, saknar Johannes jätte mycket.
Jag vill inte vara ifrån han så många dagar som det kommer bli!
Jag är van att träffa han varje dag nu, att få säga godmorgon och godnatt och

få en morgon puss och natt puss!

Skol helvete säger jag bara!!

Ska gå och lägga mig nu snart hade jag tänkt, har jobbat hela dagen så jag är trött.

Köpte en steg räknare igår, så jag ska gå minst 10000 steg om dagen, det är mitt mål.
klara det idag iaf!

Pappa fixade in badkaret idag, i deras nyrenoverade badrum, så där låg jag en

liten stund!

Imorgon är det tandis för mig. laga laga laga, dyra pengar ska spenderas!




Kommentarer
Postat av: Natalie

Tur du har lilla mammsen när johannes e på villovägar ;) Puss

2009-01-26 @ 21:50:41
Postat av: Johannes

hoppas du har det bra älskling så ses vi på fredag, tänker jätte mycket på dig :)du är bäst.. lycka till med stegräknaren!

2009-01-27 @ 12:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0