Hej




Förlänge sen laddade jag ner ett tränings program på datorn, det tog jag fram idag och tränade lite till.
Ett helt okej tränings pogram med massa olika övningar "jag vet någon som kommer ha träningsverk imorgon"
det är faktiskt ganska tufft, om det är någon annan som är intresserad så heter det Cardio x. Vet inte om det
finns kvar, men.

Tandläkaren gick bra idag, behövde inte betala, det var jätte skönt för mig, för då har jag mycket pengar kvar!
Funderar på en tandblekning också, kan vara kul att göra dom lite vitare och vackrare! Men pappa var imot det, för han hade
minsann hört på radion att det får man sota för i framtiden, och blablabla. Jag vill och jag ska, så var det med det!

Mammsen och jag promenderade förut, blev en 8km iaf, det var skönt.
Vi gick förbi Ruma produkter i kumla, där dom säljer grejor i andra sortering, billigt och bra, ett kanon ställe måste jag säga.
Hittade två tavlor och en duk som jag köpte. Blir kanon till lägenheten!

Imorgon ska jag vara med underbara Tina som jag inte har varit med på hundra år. Jag ska följa med henne hem
till Karlskoga och titta på hennes och Marcus fina hus. Sen kanske man blir bjuden på lite god mat av kocken!

Och Johannes du är mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0