Hej




Min dag började inte så bra, vaknade vid halv 4 av två knivar som dödade min hals
ganska så hårt. Kunde inte svälja över huvudtaget, så det slutade med att jag snarkade
som en gris och dreglade ner hela kudden. Stackars Johannes!
Jobbade kunde jag inte heller göra, så pengarna rullar inte in som dom ska, kan vi säga.

Mitt liv känns som det är helt uppochner vänt. Det är så mycket jag vill göra,
men det slutar alltid med film och soffliggande. Förstår inte varför man inte kan ta
sig i kragen och bara göra det man ska någon gång.

Jag har iaf vart duktig den här månden med pengar och så, jag kan spara lite och ändå inte leva på enkronor i slutet av månden. Det är skönt!
Det är nog bra att jag har sparat lite, för nästa vecka ska jag till den köttande tandläkaren som ska
borra i hela min munn och förstöra en hel dag för mig. Eller en hel vecka brukar det
kunna bli, för jag kan
aldrig äta normalt på hur länge som helst efter dom där tandläkarbesöken.

Förövrigt så måste det här va världens tuffaste tant!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/article4208764.ab

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0