12/1




Jag tar en liten rast innan jobbet fortsätter.

Johannes och jag somnade jätte sen igår, så jag
är trött som ett as och mår lite illa.
Måste somna i tid idag, annars så orkar jag aldrig!

Förövrigt skulle jag vilja prova att äta sushi, det ser så jäkla gott
ut, så det måste jag göra. Johannes vägrar säkert så är det någon
annan där ute som vill äta lite sushi med mig så blir jag glad!

Jag var hos världens sötaste tant förut och jobbade, hon bodde i en liten
1a på ålderdomshem.
Hon pratade hela tiden om ingenting. Hon trodde verkligen att jag var typ 27 år eller något
för hon trodde jag hade barn och att jag hade jobbat på Extracka i typ 10 år..
Hon kom i chock när jag sa att jag bara är 19.

Och snart fyller jag år, det ska bli kul! 20 år, det är inte klokt hur gammal man börjar
att bli.  Det känns som det var nyss jag fyllde 18 och fick gå på krogen.
Nu kommer jag även få gå på systemet, haha det är alltid det man har sett fram imot när
man fyller 20.
Det som suger är att jag måste betala tandläkaren!!! Och jag har inte råd, men jag vill inte
ha gröna tänder när jag är 35 så det är väl bäst att gå dit.






Kommentarer
Postat av: Syster

Men jag vill äta sushi! Från East West, bästaste :)

2009-01-12 @ 14:19:00
URL: http://nuttsie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0