9/2




Så nu är det ny vecka igen, Johannes har åkt som vanligt och det är tufft
måste jag säga.
Men den här veckan blir väl inte rikitgt så som alla andra veckor,
jag fyller ju fasiken 20 på fredag. Det ska bli underbart!!

I fredag var vi hemma hos Johannes pappa och Pernilla, drack lite vin och åt
god mat. Vi spela skit roligt spel och hade det mysigt!

I lördags var det festar dags. Jag drack alldeles för mycket på alldeles för kort stund
så jag dog. Sen gick vi hem!

Och igår var det slappar dag totalt, var hemma hos mamma och pappa, vi var ute och promenerade
det var skönt, vi hjälpte även till att ta in några hästar. Oh jag saknar det faktiskt, att känna deras värme.
Det är underbart!

Och Ni som behöver lite ny musik kan ju ta och börja lyssna på
Metro Station. SÅ jävla bra alltså. jag tycker om alla deras låtar.
Bäst är nog ändå : Kelsey, shake it, och seventeen forever.
Bara så ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0