Julklappar






Nu har jag köpt dom sista julklapparna
skönt måste jag säga ..

Just nu håller jag på att färga håret, utväxt ni vet,
min kusin som jag ska träffa imorgon är ju frisör så man
måste se lite okej ut i håret iaf!

Blev jätte glad när jag kolla posten imorse,
jätte många julkort har jag fått!
Det trodde jag inte, så jag skicka inga iår.
Måste skicka nästa år!

Så imorgon är det ju Julafton!
Ska först hem till mamma och pappa och käka lite jul lunch,
och sen bär det iväg till mormor!
Tycker det ska blir roligt och skönt med lite ledighet!

Och Doris är så gullig, villken snäll katt om man jämför med alvida
där hemma hos mamma, hon hugger ju bara efter en!

Godjul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0