Drömmar






Att drömmar kan förstöra ett liv så mycket,
nu menar jag inte drömmar man har på natten,
utan dom andra.

En utav mina drömmar är att bli smal.. "igen"
Fan det är ett rent helvete.
jag kan inte äta normalt, jag sover inte normalt,
jag kan inte köpa kläder normalt.
Och jag tänker absolut inte normalt.
Det ända jag ser är smala människor som springer
runt med sina fina kläder och lyser upp hela stan.

Jag spyr rent utav på mig själv, hur kunde jag låta detta
hända med min kropp?
Visst jag har snart gått ner 6 kilo på ett par veckor.
Men det syns ju förfan inte..

Johannes han kan sitta och mula chips och äta va fan
han vill. Men så fort jag äter något som har lite "förmycket" socker eller fett
så blir jag fet som ett hus!
Jag har verkligen försökt att tycka om min kropp som den är, men det
fungerar fan inte!

Hur gör ni, ni som kan äta mcdonalds utan att tänka på
hur många kalorier ni stoppar i er?

Kommentarer
Postat av: linda

du är fin som du är elin, du behöver absolut inte gå ner nått! men jag vet hur det känns! adam är likadan, kan äta hur mycket han vill&onyttigt utan att gå upp ett gram medans om jag äter nått sånt så går jag upp jätte lätt. endel har det bra :/ hoppas att ni drar er mot norge till nyår :) ha det!

2008-12-18 @ 15:46:09
URL: http://linday.devote.se
Postat av: Natalie

Men hallå killar förbränner på ett annat sätt..! O om man inte äter, eller äter lite lite så ställer kroppen in säg på svält. Blir du sen jättesugen på en Grodbakelse eller en bigmc tar kroppen åt sig allt fett och du blir en tjockis, precis som jag. Haha! Men de ska va gott o leva, äta ofta men lite och röra på sig, tvärtemot som jag lever :) Puss

2008-12-18 @ 19:45:29
Postat av: anna

elin, du tänker för mycket! du är en fin människa och ska inte behöva tänka som du gör om dig själv. det blir bara jobbigt. men jag är en sånn som äter på donken utan att bry mig hur mycket kalorier jag stoppar i mig men vettfan hur jag gör, haha. man måste lära sig att utseendet är inte allt och det finns mycket värre saker som skulle kunna hända. ta vara på din kropp du har och var stolt över den. hoppas allt annars är bra och god jul :)

2008-12-24 @ 17:08:24
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0