19/12





Är det någon mer som har sett Blondinbellas tvdagbok?
Hennes röst ger mig iaf ett gott skratt!
Blåstare får man ju leta efter.

Hur som helst så var Gabbi här igår och vi kolla lite på
pirater of caribbean och käka tacos, det var smarrigt!

Jag har fortfarande inte smakat Johannes hallongrottor och jag
är väldigt stolt över mig själv, för är det något jag gillar i kakväg så är
det just sånna!

Men jag har lovat mig själv att 1gång varannan vecka får jag äta något
onyttigt, så ikväll ska jag nog ta en liten rackare.
Vi ska nog kolla på Saw också, jag har hört att den ska vara bra!

Nu ska jag dricka kaffe och läsa alla andras bloggar och sen
sticka iväg till jobbet!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0