18/12




Jag lyckades göra gott kaffe i bryggaren.
Jag har aldrig gjort det förut. Kör med snabbkaffe
på jobbet!
Ska snart ta och pallra mig iväg till jobbet, är trött som
vanligt fast jag sover mycket.. Kanske sover för många timmar!

Och snart är det jul, det har väl ingen missat?
Jag är sämst på att köpa julklappar, min syster har jag fixat till,
och jag vet va jag ska köpa till mamma.
Men pappa, finns det något svårare?
Johannes och jag köper likadana presenter till varandra, det är
sagt så iaf. fast man vet ju aldrig!

Och på nyår blir det nog Norge, det kan nog bli kul.
förra nyåret var jag ju i Branäs med Tina. Det var roligt!

Dags att klä på sig.
Peace

Kommentarer
Postat av: Slash

Vart jobbar du? :) Kram S

2008-12-18 @ 18:01:15
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0